Uppstanden från dom döda
Mitt SWE Moose coin försvann 03/14/2010 dök i lördags upp 05/10/2014. Vad är oddset för det 

Nos nihil eficere es posimus
Re: Uppstanden från dom döda
Hoppas att CO får en förklaring på varför de har så långa veckor där borta 

-
- Ny i forumet
Det kanske finns en challenge-cache: "Behåll en trackable i minst fyra år"? 

Med tanke på hur många TB det försvinner så borde det vara ganska många som skulle kvalificera till en sådan Challenge.
( med tanke på en annan tråd som handlar om Challenges och att det ska finnas chans att uppnå Challengen ).
Kul... Man ska aldrig ge upp, bara att hoppas att den får leva vidare.
.
( med tanke på en annan tråd som handlar om Challenges och att det ska finnas chans att uppnå Challengen ).
Kul... Man ska aldrig ge upp, bara att hoppas att den får leva vidare.
.
Det som är intressant är att jag maila "outtanorm" efter ettpar månader. Inget svar. skickade ett mail lite då och då men inget svar.
Sen hör ett halvår sedan svarade han och sa att han lagt ut coinet. någon dag efter att han tagit det. Detektiv som man är så letade jag rätt på dom burkar han tagit några veckor efter vilket inte va många Mailade personer som vart och loggat dessa cacher men ingen som kändes vid mitt coin. Sen lägger han plötsligt ut det. Måste hittat det i nån låda.
Sen hör ett halvår sedan svarade han och sa att han lagt ut coinet. någon dag efter att han tagit det. Detektiv som man är så letade jag rätt på dom burkar han tagit några veckor efter vilket inte va många Mailade personer som vart och loggat dessa cacher men ingen som kändes vid mitt coin. Sen lägger han plötsligt ut det. Måste hittat det i nån låda.
Jag vill inte regna på lyckoparaden... Men risken är ju att hen har tappat bort coinet och nu helt enkelt tryckte "dropped off" för att slippa tänka på det mer. Jag har själv ett coin som någon har placerat i en opublicerad cache av liknande skäl. 
Men jag hoppas så klart att loggen är äkta och att ert coin verkligen ligger i den där cachen.

Men jag hoppas så klart att loggen är äkta och att ert coin verkligen ligger i den där cachen.

Hmm det har du helt rätt i.d3bjorn skrev:Jag vill inte regna på lyckoparaden... Men risken är ju att hen har tappat bort coinet och nu helt enkelt tryckte "dropped off" för att slippa tänka på det mer. Jag har själv ett coin som någon har placerat i en opublicerad cache av liknande skäl.
Vi får se vad som händer.
Jag fick ett livstecken häromdagen från min gröna älg som försvann i England i juli 2011. Den har tydligen dykt upp på ett Mega i Kent, så jag hoppas att den fortsätter sin resa. Men det lär väl visa sig.
-
- Geocachare
Oddset är 1:52x11Fam. S skrev:Mitt SWE Moose coin försvann 03/14/2010 dök i lördags upp 05/10/2014. Vad är oddset för det