Vart tog torsdagsmejlet vägen?
Fler än jag som saknar torsdagsmejlet?
För det är väl torsdag i USA också?
För där står annat också, event, etc, så jag gillar att få det.
Re: Vart tog torsdagsmejlet vägen?
Jag har inte heller fått något "Weekly update" från GC.com
De senaste torsdagsmailen under december landade i min inkorg på morgonen och nu är det redan eftermiddag och inget i min SkräpKorg heller.
Troligen fler som saknar mailet...
.
De senaste torsdagsmailen under december landade i min inkorg på morgonen och nu är det redan eftermiddag och inget i min SkräpKorg heller.
Troligen fler som saknar mailet...
.
Det var länge sedan mitt kom på torsdagar, brukar dyka upp fredag eller lördag.

Re: Sv: Vart tog torsdagsmejlet vägen?
Ja mitt brukar oxå dyka upp olika tider men nån gång mellan torsdag till lördag förmiddag kommer det
Hej!
Precis som Justis saknar jag torsdagsmailet, men också som andra skriver har det i den senare tid varit mycket försenad, kommit först väldigt sent torsdag eller först på fredagen.
Om det skickas från den amerikanska västkusten, jag har förstådd att Groundspeak ligger någonstans på de kanterna, är det ju ganska stor tidskillnad mellan dem och oss. Så de skickar det kanske fortfarande på torsdagen, bara något senare så det först dyker upp här efter midnatt, alltså på fredagen.
Precis som Justis saknar jag torsdagsmailet, men också som andra skriver har det i den senare tid varit mycket försenad, kommit först väldigt sent torsdag eller först på fredagen.
Om det skickas från den amerikanska västkusten, jag har förstådd att Groundspeak ligger någonstans på de kanterna, är det ju ganska stor tidskillnad mellan dem och oss. Så de skickar det kanske fortfarande på torsdagen, bara något senare så det först dyker upp här efter midnatt, alltså på fredagen.
mvh Hans Peter
-
- Föreningsmedlem
Har hon fått mailet även denna vecka...?berraasnobben skrev:jag får inte det heller men frugan får det.
.
-
- Geocachare
Precis som ni andra saknar även jag mailet denna vecka. Och som sagt det brukar komma på torsdagar efter klockan 9 (midnatt på USAs västkust), men den senaste tiden har det blivit fredagar och denna vecka inte alls.Justis skrev:Fler än jag som saknar torsdagsmejlet?
Jag tillhör dom som saknar det. Mest för att få reda på vilka Event som kommer i närheten (och som jag sällan besöker).
- The Forslunds
- Föreningsmedlem ★
Titta lite på denna sida, kommande event med karta och allt.norwoodbuilder skrev: Precis som ni andra saknar även jag mailet denna vecka. Och som sagt det brukar komma på torsdagar efter klockan 9 (midnatt på USAs västkust), men den senaste tiden har det blivit fredagar och denna vecka inte alls.
Jag tillhör dom som saknar det. Mest för att få reda på vilka Event som kommer i närheten (och som jag sällan besöker).
http://project-gc.com/Maps/ComingEvents
På gc.com-s diskussionsforum står det så här
Vad trist, det hade man ju nästan kunnat gissat...
Kul att antalet GeoCachare har ökat så mycket så att de "måste" flytta på utskicksdagen.
.
Kul att antalet GeoCachare har ökat så mycket så att de "måste" flytta på utskicksdagen.
.
Kul även att dom får lite semester för det är dom värda. Så här i juletider som varit.