http://coord.info/GC3BGWJ
Har du cacher i Mälardalsområdet? Om inte så har du fler län att ha dina premiärer i! *ler hoppfullt*
Är det challenge-typen du suktar efter så finns det redan en här: http://coord.info/GC38NX8, men är det clasfs mystar du saknar så kan jag inte hjälpa digSillen skrev:Har du cacher i Mälardalsområdet? Om inte så har du fler län att ha dina premiärer i! *ler hoppfullt*
Den är jag medveten om då jag ev planerar att logga den redan i veckan. Nu var det nog mer en kombination av challenge, tror den inte finns för Uppsala län där jag bor, tveksam till Västmanland också, men främst hans mysterier. Har kollat på några nere i södern han har lagt ut och de har sett bra ut!Luels skrev:Är det challenge-typen du suktar efter så finns det redan en här: http://coord.info/GC38NX8, men är det clasfs mystar du saknar så kan jag inte hjälpa digSillen skrev:Har du cacher i Mälardalsområdet? Om inte så har du fler län att ha dina premiärer i! *ler hoppfullt*
Jag gör vad jag kan för att få ner dig till framsidan Sillen, och snart kan det bli ett 10-tal anledningar till kanskeSillen skrev:Den är jag medveten om då jag ev planerar att logga den redan i veckan. Nu var det nog mer en kombination av challenge, tror den inte finns för Uppsala län där jag bor, tveksam till Västmanland också, men främst hans mysterier. Har kollat på några nere i södern han har lagt ut och de har sett bra ut!Luels skrev:Är det challenge-typen du suktar efter så finns det redan en här: http://coord.info/GC38NX8, men är det clasfs mystar du saknar så kan jag inte hjälpa digSillen skrev:Har du cacher i Mälardalsområdet? Om inte så har du fler län att ha dina premiärer i! *ler hoppfullt*
Hjälp! Och med det menar jag bara - hoppas det inte är sant!. Jag menar :"...ett 10-tal anledningar till" ...[/quote]norwoodbuilder skrev:Jag gör vad jag kan för att få ner dig till framsidan Sillen, och snart kan det bli ett 10-tal anledningar till kanske
/clasf
Jag gör vad jag kan för att få ner dig till framsidan Sillen, och snart kan det bli ett 10-tal anledningar till kanskeclasf skrev: Den är jag medveten om då jag ev planerar att logga den redan i veckan. Nu var det nog mer en kombination av challenge, tror den inte finns för Uppsala län där jag bor, tveksam till Västmanland också, men främst hans mysterier. Har kollat på några nere i södern han har lagt ut och de har sett bra ut!
Hmm. Försökte alltså kommentera clas f, men det blev som sagt så där.[/quote]norwoodbuilder skrev:Hjälp! Och med det menar jag bara - hoppas det inte är sant!. Jag menar :"...ett 10-tal anledningar till" ...norwoodbuilder skrev:Jag gör vad jag kan för att få ner dig till framsidan Sillen, och snart kan det bli ett 10-tal anledningar till kanske
/clasf
Jag har fått påstötningar från en gemensam bekant att jag borde ta och lösa lite av dina mysterier, är nog dags att ta dem i tur och ordning och se hur långt jag kommer i lösandet![/quote]Sillen skrev:Jag gör vad jag kan för att få ner dig till framsidan Sillen, och snart kan det bli ett 10-tal anledningar till kanskeclasf skrev: Den är jag medveten om då jag ev planerar att logga den redan i veckan. Nu var det nog mer en kombination av challenge, tror den inte finns för Uppsala län där jag bor, tveksam till Västmanland också, men främst hans mysterier. Har kollat på några nere i södern han har lagt ut och de har sett bra ut!
/clasf
Jag kan fixa några till om det krävs för att mystnivån skall nå kritisk massaclasf skrev:Sillen skrev:Jag har fått påstötningar från en gemensam bekant att jag borde ta och lösa lite av dina mysterier, är nog dags att ta dem i tur och ordning och se hur långt jag kommer i lösandet!clasf skrev: Jag gör vad jag kan för att få ner dig till framsidan Sillen, och snart kan det bli ett 10-tal anledningar till kanske
/clasf
Sillen, det vore kul och vår gemensamme vän har ju några stycken i samma område dessutom. Lycka till!
/clasf
Clasf!team@ skrev:Jag kan fixa några till om det krävs för att mystnivån skall nå kritisk massaclasf skrev: Sillen, det vore kul och vår gemensamme vän har ju några stycken i samma område dessutom. Lycka till!
/clasf