Klätterutbildning

För allt geocachingrelaterat som inte passar in i någon kategori ovan.
HeyZeus
Geocachare
Re: Klätterutbildning

Inlägg av HeyZeus » ons feb 15, 2012 21:53

HeyZeus skrev:Jobbar på lite olika håll just nu men detta är inte bortglömt...
Detta har varit nerputtat en bit på priolistan men det har även varit en svårt nöt, det är svårt att hitta någon som är villig att ta på sig detta. Har dock ett alternativ kvar jag ska kolla.
HeyZeus
Geocachare

Inlägg av HeyZeus » tor feb 23, 2012 22:46

Ger upp detta nu, det verkar vara så svårt att hitta någon som kan tänka sig detta i vår närhet så det känns om att det är enklare för oss att resa till någon av de andra kurserna som finns på forumet.
Kaiyra
Geocachare
Efternamn:Johansson
Förnamn:Karin

Inlägg av Kaiyra » tor feb 23, 2012 23:18

Tack för den tid du la ner på att försöka! :)
/Kaiyra
HeyZeus
Geocachare

Inlägg av HeyZeus » mån apr 09, 2012 16:04

HeyZeus skrev:Ger upp detta nu, det verkar vara så svårt att hitta någon som kan tänka sig detta i vår närhet så det känns om att det är enklare för oss att resa till någon av de andra kurserna som finns på forumet.
Ev en ny giv igen... Har ev ett nytt spår där man isf ska försöka att fylla två-tre bilar (ca12pers) för att sedan åka ca 20-25 mil enkel resa för att köra kursen, intressant?
HeyZeus
Geocachare

Inlägg av HeyZeus » ons maj 16, 2012 19:21

Nu har jag lyckats att få min egen utbildning men nu i efterhand så kommer det ju erbjudanden, kan ju dela med mig av dem här så ni som har varit intresserade kan få till en utbildning oxå.

Nils från www.bergochhav.se har hört av sig och har vad jag tycker väldigt intressanta erbjudanden, hör av er till han via hemsidan eller snacka ihop er ett gäng och boka upp en tid!

HeyZeus
Skriv svar