Hur många cacher ska man hittat för kallas proffs!!
-
- Geocachare
Jag fick skrapat ihop 138 poäng 

- supergoofy
- Geocachare
Re: Hur många cacher ska man hittat för kallas proffs!!
115 p fick jag.
88 p blev det för min del. Återstår alltså en del saker att uppleva.
Den som söker hittar ofta något annat
65p
inte så illa med 180+ tagna 

/Familjen Einarsson består av Herr, Fru, storebror och lillebror

-
- Geocachare
Jag vet inte vad man ska säga om den här snubben men jämfört med honom är nog dom flesta rookies för evigt...
http://www.geocaching.com/profile/Defau ... 1537af57f1
Det finns inga dumma frågor, bara dumma människor...
-
- Geocachare
Ja fick 14The Forslunds skrev:Alldeles rätt om du säger, det gäller på många områden.linsrille skrev:Jag hoppas att jag aldrig blir stämplad som proffs, den dagen är nog cachingen död för min del. Men det är väl för att jag ser det som något negativt laddat, man är fullärd, finns inget mer att utvecklas på.
En kul måttstock kanske kan vara denna annars:
http://awesomegeocaching.com/2012/07/01 ... hing-rank/
Men det vore kul hur många poäng var och en som läser denna tråd fått![]()
Vi fick 84 poäng...

Kanske ska formulera om mig ang proffs..
men finns ju säkert en gräns för när man är allmänt duktigt på detta..
Kan tänka mig att 1000 är en viss måttstock..
Iallafall jag jagar ju siffror

Men denna rankingen oven va en bra linje

Min fru tycker jag är lite skadad och jag inser att det är illa. Fick ihop 140 poäng, har inte kört något event och inte lyssnat på någon podcast. Sedan har jag cachat i 15 länder och tycker inte det är någon ide att åka till tex Tyskland på semester eftersom jag redan "tagit" detta. Vi skall till Ungern i september och det första jag tittade på var hur cachingläget såg ut.
Då är man skadad och kanske det är läge att skaffa någon psykolog. Jag har börjat med "vita veckor" men det suger väldigt på slutet. Det man kollar på morgonen och kväll är ju alla kul loggar och det är ju lite skönt att under veckan med avhållsamhet få lite Antabus
Då är man skadad och kanske det är läge att skaffa någon psykolog. Jag har börjat med "vita veckor" men det suger väldigt på slutet. Det man kollar på morgonen och kväll är ju alla kul loggar och det är ju lite skönt att under veckan med avhållsamhet få lite Antabus
j-annie
Det går alltid att vidareutveckla: Alla tyska delstater, de 25 största städerna i tyskland osv.. Ta hela svenska chellengelistan och applicera på resten av europa så har ni att göra en stundj-annie skrev:Min fru tycker jag är lite skadad och jag inser att det är illa. Fick ihop 140 poäng, har inte kört något event och inte lyssnat på någon podcast. Sedan har jag cachat i 15 länder och tycker inte det är någon ide att åka till tex Tyskland på semester eftersom jag redan "tagit" detta. Vi skall till Ungern i september och det första jag tittade på var hur cachingläget såg ut.

140 poäng lyckades jag skrapa ihop. Tappa bort GPSen hoppas jag att jag får slippa.
Jag slipper gärna kontakt med Polisen igen också.
Rolig lista är det i alla fall.
Jag slipper gärna kontakt med Polisen igen också.
Rolig lista är det i alla fall.

Det blev 128 poäng så lite till finns det att uppleva. Glömma eller tappa bort gps'en har jag ännu inte lyckats med men ibland känns det bara som en tidsfråga. Igår tappade jag bilnycklarna på en runda i skogen ;( men jag lyckades hitta dem trots att jag inte hadde några bra koordinater att gå efter.
Kan nog bara säga dra åt H.....!!!!mugglarmartin skrev:Jag vet inte vad man ska säga om den här snubben men jämfört med honom är nog dom flesta rookies för evigt...
Där har vi proffset

Vad är chellengelistan ?! ( antar att det är ett antal olika gömmor att hitta)linsrille skrev:Det går alltid att vidareutveckla: Alla tyska delstater, de 25 största städerna i tyskland osv.. Ta hela svenska chellengelistan och applicera på resten av europa så har ni att göra en stundj-annie skrev:Min fru tycker jag är lite skadad och jag inser att det är illa. Fick ihop 140 poäng, har inte kört något event och inte lyssnat på någon podcast. Sedan har jag cachat i 15 länder och tycker inte det är någon ide att åka till tex Tyskland på semester eftersom jag redan "tagit" detta. Vi skall till Ungern i september och det första jag tittade på var hur cachingläget såg ut.
OM det är så var ser jag den ?!

117 poäng, ingen eventman så där blev det inte mycket poäng