Förfrågan hus att hyra

För allt geocachingrelaterat som inte passar in i någon kategori ovan.
clasf
Geocachare
Förfrågan hus att hyra

Inlägg av clasf » ons okt 24, 2012 22:18

Förfrågan.

Jag har två väldigt trevliga tyska geocachingvänner som vill komma och besöka Sverige nästa sommar (de har varit här flera år i sträck nu på sin semester). De bad mig undersöka om någon hyr ut ett hus/sommarställe i Sverige under perioden 1-22/6 2013.

De vill att huset skall vara beläget i Halland/Västra Götaland. Närmare sagt från Falkenberg upp till Kungsbacka och in i landet till Kinna-trakten ungefär. Förutom att geocacha så gillar de att fiska så det är en stor fördel om huset ligger intill/nära en sjö. Om båt finnes skulle de bli överlyckliga. Eftersom de är ute i naturen istort sett hela tiden så vill de att tvättmaskin och gärna diskmaskin skall finnas.

Om Du har eller känner någon som har ett hus/sommarställe till uthyrning så kontakta mig gärna. De skulle bli överlyckliga om de kan få tag i något denna vägen.

Clas
eaglewood
Geocachare

Re: Förfrågan hus att hyra

Inlägg av eaglewood » ons okt 24, 2012 23:34

Lyckan kanske finns i Åsa. Känner jag dom?
clasf
Geocachare

Inlägg av clasf » tor okt 25, 2012 20:13

eaglewood: japp det gör du, vi hade ute dem på Göta Älv i somras :P
Librex
Geocachare

Inlägg av Librex » fre okt 26, 2012 14:13

clasf skrev:Förfrågan.

Jag har två väldigt trevliga tyska geocachingvänner som vill komma och besöka Sverige nästa sommar (de har varit här flera år i sträck nu på sin semester). De bad mig undersöka om någon hyr ut ett hus/sommarställe i Sverige under perioden 1-22/6 2013.

De vill att huset skall vara beläget i Halland/Västra Götaland. Närmare sagt från Falkenberg upp till Kungsbacka och in i landet till Kinna-trakten ungefär. Förutom att geocacha så gillar de att fiska så det är en stor fördel om huset ligger intill/nära en sjö. Om båt finnes skulle de bli överlyckliga. Eftersom de är ute i naturen istort sett hela tiden så vill de att tvättmaskin och gärna diskmaskin skall finnas.

Om Du har eller känner någon som har ett hus/sommarställe till uthyrning så kontakta mig gärna. De skulle bli överlyckliga om de kan få tag i något denna vägen.

Clas
Det enklaste är att googla "hyra stuga" så hittar du mängder av alternativ. Själv har jag hyrt genom "Novasol" med gott resultat.
Användarvisningsbild
Eloserik
Föreningsmedlem

Inlägg av Eloserik » tis apr 02, 2013 19:04

Om detta fortfarande är aktuellt så har min syster en stuga med allt du efterlyser vid sjön Vristulven mellan Skövde och Mariestad.
Inom 10 km radie finns 423 cachar
Bild
Skriv svar