Jag vill passa på att tacka för mig
Hej alla geocachingvänner!
I och med att den nya sidan lanseras så passar jag på att dra mig tillbaka som Moderator och medarbetare.
Efter att ha varit med och skapat såväl geocaching.se som Föreningen så känns det som jag gjort mitt, åtminstone för en tid. När man inte känner inspiration och engagemang så är det bättre att släppa fram andra som har det. Olika orsaker gör att det är svårt att hålla intresset på topp.
I rollen som Moderator har det tidvis hettat till men för det mesta varit positivt och jag är glad att Grusvag (och X9) tog initiativet till ett Forum och lät mig vara med och forma detta
Självklart kommer jag fortsätta som geocachare och besökare på forumet och vill passa på att önska den nuvarande besättningen lycka till i fortsättningen.
I och med att den nya sidan lanseras så passar jag på att dra mig tillbaka som Moderator och medarbetare.
Efter att ha varit med och skapat såväl geocaching.se som Föreningen så känns det som jag gjort mitt, åtminstone för en tid. När man inte känner inspiration och engagemang så är det bättre att släppa fram andra som har det. Olika orsaker gör att det är svårt att hålla intresset på topp.
I rollen som Moderator har det tidvis hettat till men för det mesta varit positivt och jag är glad att Grusvag (och X9) tog initiativet till ett Forum och lät mig vara med och forma detta
Självklart kommer jag fortsätta som geocachare och besökare på forumet och vill passa på att önska den nuvarande besättningen lycka till i fortsättningen.
Geocaching Pioneer - but not addicted!
Bokprojektet
"Not all who wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
"Det är stor skillnad på kritik och smutskastning!" -- jasy
Bokprojektet
"Not all who wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
"Det är stor skillnad på kritik och smutskastning!" -- jasy
- CyberJunkie
- Geocachare
Re: Jag vill passa på att tacka för mig
Vi skall alla den vägen vandra
. Och visst har det varit roligt.
Bugar och bockar för tiden
/CJ.
PS: Nu kanske vi kan börja cacha igen

Bugar och bockar för tiden

/CJ.

Tack för all tid du har lagt ner 

Jag har inte varit med så länge,men är överväldigad över hur bra allt fungerar,både forumet och den "vanliga" hemsidan..
Så Tackar ochså för allt ditt engegemang,du har hjälpt mitt Noobiga cachande mycket.
Jag kan bara föreställa mig hur mycket tid och kraft allt måste ha tagit,men kommer förmodligen inte i närheten..
/Jocke

Så Tackar ochså för allt ditt engegemang,du har hjälpt mitt Noobiga cachande mycket.
Jag kan bara föreställa mig hur mycket tid och kraft allt måste ha tagit,men kommer förmodligen inte i närheten..

/Jocke
Tack för allt ditt engagemang för föreningen och för geocaching i Sverige !
I och med ditt val ökar dessutom också chansen att träffas mer i verkliga livet.
Välkommen tillbaka till den verklighet där geocaching faktiskt utspelar sig !
//Ingabo

I och med ditt val ökar dessutom också chansen att träffas mer i verkliga livet.

Välkommen tillbaka till den verklighet där geocaching faktiskt utspelar sig !

//Ingabo
Si caput stolidum, corpus patire !
- Str@tocaster
- Geocachare
Det är vi som ska tacka dig Jasy. Jag har inte hållit på med denna fantastiskt roliga hobby så länge, men har läst mig till att förstå att du varit en av de som dragit ett tyngre lass för geocaching i Sverige än vad många av oss någonsin kommer i närheten av att göra. Vi skördar frukterna av det du sått, och för det är jag väldigt tacksam

Är det bara jag som försöker läsa mellan raderna eller ska vi snart tacka Cyberjunkie för lång och trogen tjänst också?CyberJunkie skrev:Vi skall alla den vägen vandra![]()
. Och visst har det varit roligt.
Bugar och bockar för tiden![]()
![]()
![]()
/CJ.
Oregon 450T med Friluftskartan Pro (SGSIII och c:geo för spontancaching)
Nja inte riktigt än kanske, men det kan nog vara dags att förbereda tacktalet..The Strat skrev:Är det bara jag som försöker läsa mellan raderna eller ska vi snart tacka Cyberjunkie för lång och trogen tjänst också?

Han har ju redan flaggat för att han ska sluta.The Strat skrev:Är det bara jag som försöker läsa mellan raderna eller ska vi snart tacka Cyberjunkie för lång och trogen tjänst också?
http://www.geocaching.se/forum/viewtopi ... =27&t=8156
Tack för allt du har gjort jasy!
Hoppas att du kommer ihåg adressen hit!

Annars kan jag maila den till honom :b00t3r skrev:Tack för allt du har gjort jasy!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

"Sprit löser inga problem - Det gör inte mjölk heller"