rand_althor tackar för sig

I detta forum diskuteras funktioner och förbättringar på geocaching.se.
Kategoriregler
Om du upplever problem med hemsidan eller statistiken, ange då så mycket information som möjligt om det problem du upplever. Exempelvis minst ett (men gärna fler) exempel på cacher där problemet uppstår. Ange vad du gör, vad som händer (eller inte händer) samt vad du förväntar dig ska hända. Detta förenklar administratöreras arbete avsevärt.
rand_althor
Geocachare

Inlägg av rand_althor » mån maj 16, 2011 23:26

Jag vill härmed passa på att tacka för den här tiden...

En tid tillbaka lät jag meddela valberedning att jag inte tänker kandidera till styrelsen vid ordinarie stämma.

Skälen till detta är många... Men de huvudsakliga är:

1. Jag har varit aktiv i driften av hemsidan sedan början av 2005, och det tar en allt för stor del av den lediga tiden, tid jag inte längre har.
2. Energin räcker inte heller till eftersom ja den kommande tiden dels har ett hus att bygga klart och ett flertal andra sidoprojekt.
3. De två ovanstående punkterna gör tillsammans med en del andra mindre faktorer att jag helt enkelt inte tycker att det är roligt längre. Det har till och med gått så långt att bortsett från FAD och ett par loggade cacher i samband med tjänsteresor inte har blivit en enda loggad cache sedan juni 2009....
4. 6 år är en lång tid för ett sådant här projekt, det är helt enkelt tid att gå vidare...

Jag hoppas nu också kunna hinna lite energi till att hitta det roliga i geocachingen igen med att faktiskt vara geocachare "på riktigt" igen....

Jag vill också passa på att tacka några personer som under mina år haft stor inverkan och stöttande... Ni vet nog vilka ni är, men ändå... Tack Grusväg, CyberJunkie och Jasy som var de som under lång tid tillsammans med mig byggde upp hemsidan. McB' och Luels som successivt tagit över mer och mer av driften av sidan. andma313 som introducerade mig till geocaching någon gång 2004. Och alla andra som jag cachat med... Paan, Ninjatummen, B1n4ry, Krilel, Gavia, LinusE, TLAJ, mfl.

God fortsättning, och ut och cacha med er, det hoppas jag kunna göra lite mer framöver....
> SELECT * FROM users WHERE clue > 0
0 rows returned
Användarvisningsbild
jasy
Föreningsmedlem

Re: rand_althor tackar för sig

Inlägg av jasy » tis maj 17, 2011 6:48

Tack själv!! Det var när du kom med i bilden som vi fick den första designade hemsidan. Och som fortfarande lyser igenom i dagens utseende.
Geocaching Pioneer - but not addicted!
Bokprojektet
"Not all who wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
"Det är stor skillnad på kritik och smutskastning!" -- jasy
Användarvisningsbild
Str@tocaster
Geocachare

Inlägg av Str@tocaster » tis maj 17, 2011 8:54

Tack rand_althor!

Vi känner inte varandra på något sätt, men jag vill ändå uttrycka min respekt och tacksamhet till dig och de andra som lägger ner så mycket arbete för att vi andra ska få hålla på med denna roliga hobby.

=D> =D> =D>
Bild
Oregon 450T med Friluftskartan Pro (SGSIII och c:geo för spontancaching)
Användarvisningsbild
Djurets
Föreningsmedlem

Inlägg av Djurets » tis maj 17, 2011 9:02

The Strat skrev:Tack rand_althor!

Vi känner inte varandra på något sätt, men jag vill ändå uttrycka min respekt och tacksamhet till dig och de andra som lägger ner så mycket arbete för att vi andra ska få hålla på med denna roliga hobby.

=D> =D> =D>
Kan inte annat än att hålla med!

Tack så mycket!
/Djurets
Bild
Användarvisningsbild
rogge88
Geocachare

Inlägg av rogge88 » tis maj 17, 2011 9:12

=D> =D> =D>
Håller med o tackar =D>
Troll-rambo
Geocachare

Inlägg av Troll-rambo » tis maj 17, 2011 9:51

=D> =D> =D>
ut o cacha nu!!
MildasVänner
Föreningsmedlem ★
Föreningsmedlem ★

Inlägg av MildasVänner » tis maj 17, 2011 10:12

Även jag vill tacka dig för den tid du lagt ner. Jag hittade kanske den här sidan lite sent egentligen och det mesta var då redan skapat och andra krafter börjat ta över så smått, åtminstone i förgrunden. Dock vet jag att du fortsatt verka i bakgrunden och jag tror inte folk riktigt inser hur mycket arbete som sker i där med mejlkonversationer och dylikt. Ett klart underskattat arbete om du frågar mig.

Dock tycker jag det låter som du fattat rätt beslut. Det ska vara roligt att hålla på, det är den enda belöning man får i den här typen av arbete. Är det inte roligt bör man lägga energin någon annanstans och vem vet, kanske får du lust igen :) .

Stort tack för den tid du lagt ner alltså. Geocaching.se var en starkt bidragande orsak till att jag fastnade så rejält i det här träsket och jag är alldeles övertygad om att du starkt bidragit till dess utveckling genom åren. För det har du min tacksamhet.

/Lasse
Bild
Visom
Geocachare

Inlägg av Visom » tis maj 17, 2011 10:28

=D> =D> =D>
+1
Bild
Ninjatummen
Föreningsmedlem

Inlägg av Ninjatummen » tis maj 17, 2011 16:26

Tack själv! :D

Jag och McB skall nog allt se till att tvinga ut dig på nya äventyr. ;)
Användarvisningsbild
Blaufish
Geocachare

Inlägg av Blaufish » tis maj 17, 2011 18:13

Minns draken som ett av de namnen som cirkulerade på alla lokala cacher när man började, en av de där tokarna med tokmånga loggar. Blev några enstaka möten på några event och så, nått snack på chatten, med ett bra och trevligt intryck.

Stort tack för dina insatser!

fad 2012 intervjuer - fad 2011 teaser - blaufish.wordpress.com - väder i götheborg

You define how you play. How you play defines who you are. .hack//
Användarvisningsbild
*Danne*
Föreningsmedlem

Inlägg av *Danne* » tis maj 17, 2011 19:15

Ninjatummen skrev:Tack själv! :D

Jag och McB skall nog allt se till att tvinga ut dig på nya äventyr. ;)
Då får någon publicera lite nya cacher nu då så det kommer ut några svåra han kan ta med er.
Bild

Bild
Skriv svar