Geoshop Sweden igång igen!

Information från och frågor till de olika geoshopparna i Sverige som samarbetar med geocaching.se
Kategoriregler
Här finns information från de geoshoppar i Sverige som är annonsörer på geocaching.se. Endast annonsörer har rätt att skapa trådar. Alla forummedlemmar är välkomna att kommentera och fråga i befintliga trådar.
skattletaren
Geocachare
Geoshop Sweden igång igen!

Inlägg av skattletaren » tis okt 21, 2014 19:48

Geoshop Sweden (geoshop.cc) har varit igång sedan 2007 och i sin nuvarande skepnad sedan 2008. Till sist hinner tiden ikapp och det blev för många säkerhetshål i den gamla webbshoppen.

Nu har shoppen legat nere ett tag och en ny webbshop håller på att se dagens ljus. Tyvärr har det inte gått att flytta över era användarkonton så ni kommer att behöva registrera er på nytt som kunder.

Onsdagen den 22 oktober räknar jag med att kunna smygöppna den nya shoppen även om allting inte är färdigt ännu.

Som en present från mig till er kommer ni att kunna få 10% på alla ordrar lagda under oktober. Detta gäller även för de ordrar som beställer i förväg och hämtar på FAD. Vi ses väl där?

Ange koden "rab10" vid utcheckning så får ni rabatten avdragen på våra redan låga priser.

Välkommen till oss på onsdag..... Det kommer att vara en del extra erbjudanden då!

www.geoshopsweden.com/zc
Bild
Användarvisningsbild
1000sjöar
Geocachare

Re: Geoshop Sweden igång igen!

Inlägg av 1000sjöar » ons okt 22, 2014 6:58

Beställning lagd. Men tycker att för att vara en ny webbshop så var det mycket som var slutsålt. T.o.m. i Nyheter.
Kan man inte beställa i förväg, hämta och BETALA på FAD?
Bild
Medlem sedan 2001
skattletaren
Geocachare

Re: Geoshop Sweden igång igen!

Inlägg av skattletaren » ons okt 22, 2014 7:10

1000sjöar skrev:Beställning lagd. Men tycker att för att vara en ny webbshop så var det mycket som var slutsålt. T.o.m. i Nyheter.
Kan man inte beställa i förväg, hämta och BETALA på FAD?

Jag har inte hunnit dölja de produkter som är tillfälligt slut... tyvärr ...

Såklart man kan beställa i förväg och sen betala och hämta på FAD! Jag tar väldigt gärna emot förhandsorder då det underlättar för mig (och garanterar att jag har prylarna med mig som ni vill ha).

Tack för din order!

//Pia
Bild
Skriv svar