Ska nog köpa den allmäna!

Köp i butiken eller på Skåneträffen nästa helg?danne100 skrev:Så om man vill köpa alla tre så kan man inte göra det för det ena är bara för Skåningar eller tolka jag detta fel?
Du får hitta en underleverantör med adress i Skåne. Borde inte vara så svårt.danne100 skrev:Så om man vill köpa alla tre så kan man inte göra det för det ena är bara för Skåningar eller tolka jag detta fel?
Alla deltagare på skåneeventet är ju att betrakta såsom tillfälliga skåningar... och kan därför köpa alla tre versionerna på eventet. Mao, en gång om året kan du få räkna dig som skåning när du är härdanne100 skrev:Så om man vill köpa alla tre så kan man inte göra det för det ena är bara för Skåningar eller tolka jag detta fel?
Tack för ett förnuftigt resonemang och din uppenbara förtjusning över coinetDisOrd3r skrev:Jag själv bryr mig inte alls om det finns "premium" coin för dem som bor i skåne.
Kommer ändå köpa den allmänna istället då
*skratt*DisOrd3r skrev:Jag har ju som sagt i andra trådar sagt att jag precis har börjat med geocaching så har inga coins för tillfället.
Så ska bli roligt när man börjar samla på sig några stycken fina!
Är lite av en samlingsnarkoman i andra saker så tror nog inte det kommer ändras inom geocaching heller