GOD JUL 2010
-
- Geocachare
Jag har också försökt hålla mig, men nu har jag bestämt mig så jag bokar mig för 1.
Lina & Christer
-
- Geocachare
Re: GOD JUL 2010
Om du betalar via internetbanken kan du ju ta en utskrift på att du har överfört pengar till mitt konto, andra kvitton har jag inte. Jag gör inte detta för att tjäna pengar om nu någon tror det ligger grova pengar i cointillverkning och försäljning. Det jag lägger ut vill jag ju få in men i GOD JUL coinet så blir det mer som att vi är en grupp som går samman och beställer ett coin då jag inte lägger på i stort sett mer än så det täcker portot. Priset beror på dollarkursen den dagen jag betalar coinen och på hur många coin som beställs, ju fler desto billigare. Just nu är vi uppe i knappt 90 coin vilket innebär ett högre pris per coin än om det blir 150 tex.danne100 skrev:Bara en liten fråga kan man få kvitto på dessa coin man köper av dig?
Rätt bra att ha ett kvitto har jag lärt mig.
grodan Karin
Hej nej jag hade inte trott det var grova pengar i detta heller bara undrade om man kan få kvitto.Jag brukar vara noga med att ha kvitto nu mera på saker jag köper.grodan & fiabus skrev:Om du betalar via internetbanken kan du ju ta en utskrift på att du har överfört pengar till mitt konto, andra kvitton har jag inte. Jag gör inte detta för att tjäna pengar om nu någon tror det ligger grova pengar i cointillverkning och försäljning. Det jag lägger ut vill jag ju få in men i GOD JUL coinet så blir det mer som att vi är en grupp som går samman och beställer ett coin då jag inte lägger på i stort sett mer än så det täcker portot. Priset beror på dollarkursen den dagen jag betalar coinen och på hur många coin som beställs, ju fler desto billigare. Just nu är vi uppe i knappt 90 coin vilket innebär ett högre pris per coin än om det blir 150 tex.danne100 skrev:Bara en liten fråga kan man få kvitto på dessa coin man köper av dig?
Rätt bra att ha ett kvitto har jag lärt mig.
grodan Karin
/danne

Boka in 2st coin för min del.
Finns det fortfarande möjlighet att boka sig så vill jag ha 3 st 

-
- Geocachare
Nu börjar det närma sig att lägga ordern. Finns det nu fler som vill ha julcoin tro? Isåfall hoppas jag ni bokar er nu för snart beställer jag dem.
grodan Karin
grodan Karin
-
- Geocachare
100 coin bokande just nu. Snart ska jag skicka iväg ordern så sista chansen nu att boka sig för coin. Ni har helgen på er sen skickar jag ordern på måndag.
grodan Karin
grodan Karin
-
- Geocachare
Så, då var ordern inskickad. Jag har tagit några extracoin så det går att boka sig fortfarande fast antal är bestämt.
Tack till er som bokat.
Jag återkommer om pris och betalningsinfo när jag har fått hem coinen. Priset kan jag ju iofs lägga ut då jag gjort betalningen men isåfall tillkommer ju porto efter vikt.
grodan K
Tack till er som bokat.
Jag återkommer om pris och betalningsinfo när jag har fått hem coinen. Priset kan jag ju iofs lägga ut då jag gjort betalningen men isåfall tillkommer ju porto efter vikt.
grodan K
Jag vill sätta upp mig på ett coin om det blir något över.
-
- Föreningsmedlem
Om det finns möjlighet så vill jag och McB köpa 4 stycken istället för 3. 

-
- Geocachare
Suck. Det verkar som att ni som tänkt ge bort GOD JUL coin i julklapp får göra kopior av bilden här på forumet så länge. Det ska nog tyvärr till både tur och bön om de ska hinna hit före jul.
Är något besviken då jag har jobbat på med designen sen i somras och ändå inte blir klar. Kanske lika bra att sluta.
grodan Karin

grodan Karin
-
- Föreningsmedlem
Äsch, det löser sig. Om de inte hinner fram så kommer vi lägga FTF-certifikat i våra två kalendercacher om att man får skicka det till oss, så skickar vi God Jul geocoinet så får de har landat in.
Nemas problemas säger jag.
Nemas problemas säger jag.
-
- Föreningsmedlem
-
- Geocachare
Ska väl inte ropa hej ännu men.... coinen är skickade från HongKong.
Nu håller vi tummar och tår för att de hinner hit innan jul.
grodan Karin

grodan Karin
-
- Geocachare
Hjälp!!!!!!! Hur har vi kunnat missa detta.
Blir det något coin över så är vi gärna med på 1 st.