CacheMaid releasad!
Har inget annat smartphone. Bara denna.
Vet att jag har loggat in via webbläsare i mobilen
O sparat lösenord osv.
Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2
Vet att jag har loggat in via webbläsare i mobilen
O sparat lösenord osv.
Re: Sv: CacheMaid releasad!
Dettar var ju mycket mystiskt! Jag har själv provat att logga in och det går utan problem. Är du ansluten till wifi när du försöker logga in? Om inte så kan det vara värt ett försök!DragonII skrev:Har inget annat smartphone.
/OnSpot
-
- Geocachare
Re: CacheMaid releasad!
Kommer inte in heller. Kan kanske bero på att jag är en väldigt ovan smartfån-användare, men även fast jag loggat in via telefonens webläsare så får jag det inte att funka. Nu är jag väldigt otålig så jag provar inte så länge innan jag ger upp.
Kanske får pula vidare ett tag innan jag svär alltför högt. Makan kanske kan ge några tips med
Kanske får pula vidare ett tag innan jag svär alltför högt. Makan kanske kan ge några tips med

Ajdå! Vad får du för fel? Är det samma fel som redan rapporterats? Jag har precis installlerat CacheMaid på min nya Galaxy S3 och kunde logga in på första försöket utan problem. Ett tips kan vara att vänta några sekunder innan man klickar på acceptera på GC's webbsajt. Att man gör alla steg lite långsamt så alla datorer hinner med. Kanske kan det hjälpa?Royal Frodemos skrev:Kommer inte in heller.
/OnSpot
Har SG1, prövade både med och utan wifi. Får samma problem som innan.
Jag har sänt en fråga till GC för att se om dom har ändrat nåt på servern.DragonII skrev:Hej igen. Har försökt några gånger i några dagar vid olika tider. Får samma problem. Mysko...
/OnSpot
Gött! Skulle bli intressant att få höra deras svar.
-
- Geocachare
Moäeh, det vill sig inte ännu.
Jag får samma svar hela tiden, Token ditten o Token datten eller en Buggy service provider.
Men en vacker dag, så...
Jag får samma svar hela tiden, Token ditten o Token datten eller en Buggy service provider.
Men en vacker dag, så...

Sv: CacheMaid releasad!
Konstigt nog gick det att få fram webbläsare i mobilen o logga in idag. Phew. Så nu fungerar det för mig.
Så bra! Jag har tyvärr inte fått något svar från GC än men ibland gör dom nåt i bakgrunden som man inte vet om. Intressant om DragonII också kan testa igen!DragonII skrev:Konstigt nog gick det att få fram webbläsare i mobilen o logga in idag. Phew. Så nu fungerar det för mig.
/OnSpot
CacheMaid version 3.9 publicerad!
Nyheter denna gång:

Läs mer här: http://cachemaid.com
Nyheter denna gång:
- GPS-hanteringen helt omskriven. Nu är GPS-en alltid på så länge som CacheMaid har fokus, dvs nu kan man hoppa till t ex detaljsidan och ändå ha GPS-en igång. Förut försökte jag vara extremt strömsnål men kanske var det in absurdum, nu blir det mer användbart.
- Ny satellitvy på kompassfliken! Nu kan man se alla satelliter som CacheMaid hittar. Satellitvyn funkar även som kompass när man navigerar.
- Nya inställningar för kompassfliken, t ex val av färger.
- Bildhanteringen på detaljfliken förbättrad ännu mer. Man kan klicka på bilder och se dom i fullskärm.
- Som vanligt har en massa buggar rättats.

Läs mer här: http://cachemaid.com
/OnSpot
Hej, hur har det gått för dig? Jag har tyvärr inte fått något svar från GC på mitt mail till dom....Royal Frodemos skrev:Moäeh, det vill sig inte ännu.
Men en vacker dag, så...
/OnSpot
-
- Geocachare
Gav upp, men alla mina strul kan mycket väl bero på att jag inte har ställt in luren rätt. Jag är ju helt ny användare av smartfån och har inte utforskat den särskilt noga. Testar säkert igen när jag blivit mer varm i kläderna 

När jag har inställningen "Wifi krävs" påslagen kan jag inte ladda ner eller upp data utan får felmeddelande "Kan ej ansluta till Internet".
Har tillgång till Wifi, all surf mm fungerar, men min surfpott via mobilen är slut.
Stänger jag av inställningen så kan programmet ansluta via wifi.
Har tillgång till Wifi, all surf mm fungerar, men min surfpott via mobilen är slut.
Stänger jag av inställningen så kan programmet ansluta via wifi.
Skumt! Du menar alltså inställningen i CacheMaid om att wifi krävs? Jag ska kolla upp saken när jag är åter framför datorn. Vad har du för telefon?Wittemyr skrev:När jag har inställningen "Wifi krävs" påslagen kan jag inte ladda ner eller upp data utan får felmeddelande "Kan ej ansluta till Internet".
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
/OnSpot