Skäms på er som gör detta.

Visst, och varför är den gamla sidan kvar när den ändå inte går att använda? Och när man inte har detta förbaskade gradtecken på tangentbordet får man göra en Marjasin!-Beast- skrev:Är förbannad på den nya sidan för att skapa nya cacher. Varför vill den inte passera steg 2?
När jag confirmar koordinaterna så klagar den inte, men varje gång när jag försöker gå vidare vill den att jag sak klicka på confirm igen. Och varenda förbannade gång måste jag på nytt välja land och landskap!
Saknar den gamla sidan...
Den gamla sidan fungerar utmärkt när jag lägger in cacher.IrreVilse skrev:Visst, och varför är den gamla sidan kvar när den ändå inte går att använda? Och när man inte har detta förbaskade gradtecken på tangentbordet får man göra en Marjasin!-Beast- skrev:Är förbannad på den nya sidan för att skapa nya cacher. Varför vill den inte passera steg 2?
När jag confirmar koordinaterna så klagar den inte, men varje gång när jag försöker gå vidare vill den att jag sak klicka på confirm igen. Och varenda förbannade gång måste jag på nytt välja land och landskap!
º får du om du håller ner "alt-tangenten" och skriver "167" på det numeriska tangenterna till höger på tangentbordet.IrreVilse skrev:Visst, och varför är den gamla sidan kvar när den ändå inte går att använda? Och när man inte har detta förbaskade gradtecken på tangentbordet får man göra en Marjasin!-Beast- skrev:Är förbannad på den nya sidan för att skapa nya cacher. Varför vill den inte passera steg 2?
När den var i betastadiet så tror jag att det funkade... Testade den på skoj när jag såg i forumet att den kommit och då fixade den land och region utifrån koordinat.skattletaren skrev:Sen går det utmärkt att lägga in på nya sidan och bara utesluta grad-tecknet också....
Men, ganska sunkigt att den varken kan känna igen land eller region.
Japp, då fungerade den... Men, inte när jag skulle lägga upp 30 nya burkar för ngn vecka sedanThe Forslunds skrev:När den var i betastadiet så tror jag att det funkade... Testade den på skoj när jag såg i forumet att den kommit och då fixade den land och region utifrån koordinat.skattletaren skrev:Sen går det utmärkt att lägga in på nya sidan och bara utesluta grad-tecknet också....
Men, ganska sunkigt att den varken kan känna igen land eller region.
Ja, och när mangjort detta och vill visa platsen på kartan så visas chachens plats och näraliggande sådana, men inte p-platsen som man ju vill kontrollera.Eloserik skrev:En annan sak med nya sidan är att om man snällt lägger i P koordinat så kommer den ändå inte med utan det får man göra om sedan när sidan är klar.
Nån mer som upplevt detta eller är det jag som klantat mig nu igen?
Här i stan så fick poliserna gå en extra kurs för att lära sig blinka ordentligt i cirkulationsplatserna...jasy skrev:... alla som inte kan blinka rätt i rondeller(ja, jag vet att det heter cirkulationsplats...)
Precis, dels de som är lata, dels de som tog körkort för länge sedan och inte blivit uppdaterade om att man inte tänker "4-vägskorsning" om en vanlig cirkulationsplats med 4 utfarter...jasy skrev:... alla som inte kan blinka rätt i rondeller(ja, jag vet att det heter cirkulationsplats...)