JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD PÅ....

Användarvisningsbild
linsrille
Geocachare
Efternamn: Jonsson
Förnamn: Richard

Re: JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD PÅ....

Inlägg av linsrille » tis mar 13, 2012 17:38

Jag blir förbannad när jag får långa loggar som är identiska på varenda burk och dessutom nedvärderar cachen till ännu en i mängden och bröstar upp sin egen förträfflighet. TFTC är ett utmärkt substitut i det läget.

Sen blir jag förbannad när nån försöker trycka ner sin åsikt i halsen på andra utan en tanke på att reflektera över att andra kanske också har en egen vilja och slutledningsförmåga som inte nödvändigtvis stämmer överens med sitt eget mikrokosmos.

Dessutom blir jag förbannad på att vissa har förhandsinfo om släpp och var, fattar ni inte att det är blodigt allvar? Va?

Sen känns det jävligt tröstlöst att sommaren snart är slut.

och så blir jag förbannad på allt gnäll :)

Jag tror det var allt för stunden, men jag kanske återkommer :P
Bild
Användarvisningsbild
Djurets
Föreningsmedlem
Förnamn: Mikael

Inlägg av Djurets » tis mar 13, 2012 19:05

linsrille skrev:Jag blir förbannad när jag får långa loggar som är identiska på varenda burk och dessutom nedvärderar cachen till ännu en i mängden och bröstar upp sin egen förträfflighet. TFTC är ett utmärkt substitut i det läget.
+1 :thup:
/Djurets
Bild
Användarvisningsbild
IrreVilse
Geocachare
Efternamn: Westin
Förnamn: Göran

Inlägg av IrreVilse » tis mar 13, 2012 19:40

Inte för att jag är statistiknörd och jagar t.ex en om dan i ett år eller så, men för skojs skull gjorde jag en PQ med dom 366 närmaste cacherna hemifrån. Alla sorter. Som jag inte hittat, och jag har inte hittat så värst många. Och av dom jag hittat finns det stora flertalet relativt långt hemifrån. Mer än 5-10 mil.
Den närmaste inte hittade är en sån där broburk (som jag skippar) 6,8 km härifrån och den trehundrasextisjätte 34,7 km bort.
När det är så in i blåsvedda helvete glest mellan burkarna där man bor har man väl rätt att förbanna sin bostadsort! I Skåne är det väl (valfritt invektiv) tusentals burkar inom samma radie. :evil: :evil: :evil: :evil:
Användarvisningsbild
L L L
Geocachare
Efternamn: Lars-L
Förnamn: Larsson

Inlägg av L L L » tis mar 13, 2012 19:52

IrreVilse skrev:Inte för att jag är statistiknörd och jagar t.ex en om dan i ett år eller så, men för skojs skull gjorde jag en PQ med dom 366 närmaste cacherna hemifrån. Alla sorter. Som jag inte hittat, och jag har inte hittat så värst många. Och av dom jag hittat finns det stora flertalet relativt långt hemifrån. Mer än 5-10 mil.
Den närmaste inte hittade är en sån där broburk (som jag skippar) 6,8 km härifrån och den trehundrasextisjätte 34,7 km bort.
När det är så in i blåsvedda helvete glest mellan burkarna där man bor har man väl rätt att förbanna sin bostadsort! I Skåne är det väl (valfritt invektiv) tusentals burkar inom samma radie. :evil: :evil: :evil: :evil:
Hela satans Hässlehåla är en enda förbannad påvertrail, Fi donc!
Bild
Användarvisningsbild
rogge88
Geocachare

Inlägg av rogge88 » tis mar 13, 2012 20:25

Djuret skrev:
linsrille skrev:Jag blir förbannad när jag får långa loggar som är identiska på varenda burk och dessutom nedvärderar cachen till ännu en i mängden och bröstar upp sin egen förträfflighet. TFTC är ett utmärkt substitut i det läget.
Jag håller med, likadana och långa loggar är värre än TFTC. Förbannad på Badgegen och deras författarbadge som orsakar det ](*,) :evil:
Användarvisningsbild
Djurets
Föreningsmedlem

Inlägg av Djurets » tis mar 13, 2012 21:10

rogge88 skrev:
Djuret skrev:
Jag håller med, likadana och långa loggar är värre än TFTC. Förbannad på Badgegen och deras författarbadge som orsakar det ](*,) :evil:
Fördelen är att man vet vilka dom är och kan således slippa bli imponerad av deras statistik, om man beter sig så är det säkert Marjasin fasoner i deras övriga statistik också....
/Djurets
Bild
satrams
Föreningsmedlem
Efternamn: Pettersson
Förnamn: Patrick

Inlägg av satrams » tis mar 13, 2012 21:17

U mad bro :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
sudden71
Geocachare
Efternamn: Pierre
Förnamn: Sundlöf

Inlägg av sudden71 » ons mar 14, 2012 6:22

Blir förbannad på personer som endast har en Bild i sina loggar.
Användarvisningsbild
Djurets
Föreningsmedlem

Inlägg av Djurets » ons mar 14, 2012 8:01

Bränt mig på årets första brännässlor! Gissa om jag är FÖRBANNAD! :evil:
/Djurets
Bild
Användarvisningsbild
The Forslunds
Föreningsmedlem ★
Föreningsmedlem ★
Efternamn: Forslund
Förnamn: Tommy

Inlägg av The Forslunds » ons mar 14, 2012 8:22

detta satans spammande som visade sig på forumet strax efter 07:00, finns överallt, enlarge, boost, energy, better och så vidare... vem faan nappar på sådana annonseringsrapakalja...

Off topic
JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT GLAD ATT DET STÄDADES BORT SKITFORT =D>
BildBild
Användarvisningsbild
IrreVilse
Geocachare
Efternamn: Westin
Förnamn: Göran

Inlägg av IrreVilse » ons mar 14, 2012 8:31

L L L skrev:
IrreVilse skrev:Inte för att jag är statistiknörd och jagar t.ex en om dan i ett år eller så, men för skojs skull gjorde jag en PQ med dom 366 närmaste cacherna hemifrån. Alla sorter. Som jag inte hittat, och jag har inte hittat så värst många. Och av dom jag hittat finns det stora flertalet relativt långt hemifrån. Mer än 5-10 mil.
Hela satans Hässlehåla är en enda förbannad påvertrail, Fi donc!
Höh
norwoodbuilder
Geocachare

Inlägg av norwoodbuilder » ons mar 14, 2012 12:08

Jamen dina hemtrakter är väl ok? Tycker iaf vi.
Användarvisningsbild
jasy
Föreningsmedlem
Efternamn: Sylvan
Förnamn: Jan
Kontakt:

Inlägg av jasy » ons mar 14, 2012 14:27

...religiösa fundamentalister. Klimatförnekare. De som slänger fimpar på gatan. M.m.
Geocaching Pioneer - but not addicted!
Bokprojektet
"Not all who wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
"Det är stor skillnad på kritik och smutskastning!" -- jasy
msen
Geocachare
Efternamn: Mats
Förnamn: Almgren

Inlägg av msen » ons mar 14, 2012 14:28

Sjukt irriterande att folk fortfarande bryr sig om vad andra skriver i sina loggar!

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
BildBild
Användarvisningsbild
bonde456
Geocachare
Efternamn: Persson
Förnamn: Andreas

Inlägg av bonde456 » ons mar 14, 2012 17:30

Jag blir förbannad på allt skräp som byts in i gömmor och som gör bytessugna barn besvikna.
Om man är så illa tvungen att man inte kan gå ifrån en burk utan att ha bytt något.
då kan man väl ta med sig något annat än kapsyler och annat skräp när man tänker logga.
och var försvinner dom meningsfulla prylarna?

Hur tänker en sån människa när dom packar för caching? ........Hmmm få se om jag fått med mig allt!
1. Penna "check"
2. GPS "check"
3. Extra batterier "check"
4. Stege "check"
5. Ficklampa "check"
6. Kapsyler "check"
BildBild
Skriv svar