JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD PÅ....

Användarvisningsbild
Fam Jägis
Geocachare
Efternamn: Jäghagen
Förnamn: Johan
Kontakt:

Re: JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD PÅ....

Inlägg av Fam Jägis » tis mar 27, 2012 14:12

Motorcycledude skrev:Just nu vill jag döda alla som jobbar på Moderna Försäkringar. När jag tänker efter nöjer jag mig inte med det. Jag vill även döda alla som är släkt med ngn, känner ngn eller ens har träffat ngn som jobbar på Moderna Försäkringar.
Är det inte bättre att skriva "Killa under fötterna"?? Ngn kan ju få för sig att anmäla dig för olaga hot :shock: :cry: å hets mot folkgrupp :wink:. Men å andra sidan så ibland skulle det vara bra med skottpengar på FörsäkringsBolagsFolkslaget.
Bild Bild

."Geocaching, just another way to die!"
Användarvisningsbild
Motorcycledude
Föreningsmedlem
Efternamn: Esselöv
Förnamn: Hans
Kontakt:

Inlägg av Motorcycledude » tis mar 27, 2012 14:19

Fam Jägis skrev:
Motorcycledude skrev:Just nu vill jag döda alla som jobbar på Moderna Försäkringar. När jag tänker efter nöjer jag mig inte med det. Jag vill även döda alla som är släkt med ngn, känner ngn eller ens har träffat ngn som jobbar på Moderna Försäkringar.
Är det inte bättre att skriva "Killa under fötterna"?? Ngn kan ju få för sig att anmäla dig för olaga hot :shock: :cry: å hets mot folkgrupp :wink:. Men å andra sidan så ibland skulle det vara bra med skottpengar på FörsäkringsBolagsFolkslaget.
Tro mig - jag la band på mig :twisted:

Just idag är jag glad att ovan nämnda bolag huserar på behörigt avstånd. Annars finns en klar risk att jag gått in ett "Falling down-mode" och spårat ur helt :lol:
Bild
Bild
Användarvisningsbild
doffy_74
Geocachare
Efternamn: Dahlberg
Förnamn: Henrik

Inlägg av doffy_74 » tis mar 27, 2012 18:21

...att Active Pocket Queries kryssen funkar så jäkla dåligt. Ett kryss och sen reload?!?!
1993 skickade ett e-mail och ville ha sin toppnya hemsideteknik tillbaka...
Det finns ju för fasen normala kryssrutor på samma sida, jag tror att GS bara jävlas.
Royal Frodemos
Geocachare
Efternamn: Frodemo
Förnamn: Peter o Nina

Inlägg av Royal Frodemos » ons mar 28, 2012 1:21

L L L skrev:
Korning skrev:
Kloverberg skrev:alla "lätta" mystar som man inte har någon aning om hur man ska angripa!!! :evil: :evil: :evil:
=D> =D> =D> =D>
Och lyckas man lösa jävelskapet så sitter burkfan högst upp i ett trädhelvete
Eller så har aset till CO inte lagt till attributet "UV" när det är vad man behöver så det går åt helvete i alla fall :^o ( :P )
Bild
DenFete
Geocachare
Efternamn: Ohlsson
Förnamn: Peter

Inlägg av DenFete » ons mar 28, 2012 11:35

Jag blir förbannad över när folk skriver att det saknas penna i gömman. :evil: :evil: :evil: Kom igen! Se det som en service att det finns en penna i gömman. De som gnäller över att det saknas penna är oftast de som inte själva har lagt ut några gömmor eller de som har få egna cacher.

Sedan vill jag spy lite galla över de som arkivera så fort de får sin första motgång på sina gömmor. :evil: :evil: Tänk till lite innan du lägger ut cachen så slipper du fara ut efter ett par veckor eller trycka på archived knappen. Det finns fler än giriga FTF jägare.
Användarvisningsbild
Djurets
Föreningsmedlem
Efternamn: Jonsson
Förnamn: Mikael

Inlägg av Djurets » ons mar 28, 2012 14:02

DenFete skrev:Jag blir förbannad över när folk skriver att det saknas penna i gömman. :evil: :evil: :evil: Kom igen! Se det som en service att det finns en penna i gömman. De som gnäller över att det saknas penna är oftast de som inte själva har lagt ut några gömmor eller de som har få egna cacher.
Jag tycker det är helt okej att man upplyser om att det inte finns penna i cachen, men då inte som NM(Needs Maintence). Det kan ju vara bra att veta för CO eller efterkommande. Dock så skall man ALLTID ha med egen penna när man är ute och cachar, men som alla vet så lyckas man ändå stå där ibland utan penna, antingen har man tappat den, råkat donera den till förra cachen eller råkat ta fruns jacka i brådskan i FTF jakten. Men då biter man sig i handleden och skriver med sitt blod! :twisted:
/Djurets
Bild
berraasnobben
Föreningsmedlem
Efternamn: Dahlgren
Förnamn: Bert

Inlägg av berraasnobben » ons mar 28, 2012 15:52

Jag håller med Djurets att det är bra att få reda på om penna saknas i någon av mina cacher, då kan jag lägga i en när jag passerar cachen.
Däremot vill jag inte ha någon Needs Maintence på detta.
Bild
medlem
Geocachare
Efternamn: Andersson
Förnamn: Simon

Inlägg av medlem » ons mar 28, 2012 18:35

Det finns ju folk som satt i system att klaga över pennbrist, trots att penna inte ens fanns med från början enligt beskrivningen. Jag har till och med sett loggar som "Var tvungen att springa hem och hämta penna för det fanns ingen i cachen" #-o #-o #-o ](*,)
med medföljande "Needs maintenance" :shock:
DenFete
Geocachare
Efternamn: Ohlsson
Förnamn: Peter

Inlägg av DenFete » fre mar 30, 2012 0:33

Jag blir så förbannad :evil: :evil: :evil: på att folk har mage att säga att det är rätt säga att det saknas penna. Ggrrrrr :twisted: :evil: :wink: :wink:
Ta med penna! Det är lika självklart som GPS. I annat fall fyll bilen/väskan/jackan/brallorna/kalsongerna etc med just pennor.

Eller så skall jag själv börja gnälla över att det saknas pennor så jag blir förbannad på just det. :evil: :evil: :evil: :wink:
Användarvisningsbild
Urzuz
Geocachare
Efternamn: Kirkhoff
Förnamn: Björn

Inlägg av Urzuz » fre mar 30, 2012 0:46

...personer som uppehåller sig i olika forum och saknar all form av humor.
Ibland är det bäst att bara skratta åt eländet :mrgreen:
Bild

Bild
Användarvisningsbild
benke.olsson
Föreningsmedlem
Efternamn: Olsson
Förnamn: Bengt-Åke

Inlägg av benke.olsson » fre mar 30, 2012 8:04

Folk som bänder, bräcker och bryter sig in i mina cacher, istället för att ta en minut till att fundera på hur burken ska öppnas. Det går åt alldeles för mycket tid till att laga sönderbrutna cacher!
Bild
Bild
Användarvisningsbild
andreasma
Geocachare
Efternamn: Magnusson
Förnamn: Andreas

Inlägg av andreasma » tis apr 03, 2012 0:16

...folk som inte orkar lägga tillbaka geocaches på samma ställe som de hittade dem på. Speciellt sådana cacher där det är jävligt uppenbart varför burkhelvetet är gömt på ett visst ställe och inte 2-3 lama meter bort. Så blir det för jävla enkelt för nästa cachare när burken ligger fel och så får man som cacheägare rätta till det för 1000:e gången och dessutom slita ut sina cachingskor vilket gör att man får köpa nya ett halvår i förtid och lägga ut en 1000-lapp (minst) i förtid... Var skickar jag räkningen på skorna? Vad är problemet med att inte kunna återplacera rätt? Skelar de eller? Så förbannad...
//
Hellre en funnen jeokatch i handen än 10 denäfs i skogen :-).
Hellre en funnen repelleringsT5a i handen än en hel Power Trail i statistiken :-).

Bild
Användarvisningsbild
Blue_Suede
Geocachare

Inlägg av Blue_Suede » tis apr 03, 2012 9:34

... cachare som sätter tillbaka burkhelvetet där de hittade den, högst uppe i ett träd! Jag HATAR att klättra. Sätt den för fan där jag LÄTT kan hitta den, helst med en flagga på så jag ser den från håll och kan bedöma om jag ska bry mig eller skita i den! #-o
FN-yxa
Geocachare
Efternamn: J
Förnamn: Micke

Inlägg av FN-yxa » tis apr 03, 2012 20:33

...På mig själv!
Varför kan jag inte låta bli att jaga FTF:er när de dyker upp lagom nära?
T o m när månaden är säkrad så spritter det i kroppen, loggar in på cachen massor med gånger för att se om den är loggad, blir stressad för att jag inte åkte när den kom då den fortfarande är ologgad osv osv

Jag har dragit ner på min "jakt" men inte så mycket som jag vill. Hur botar man den här sjukdomen?!
Säg nu inte att ta bort notification för det gör jag inte :lol:

/ FN-yxa
Bild
Användarvisningsbild
*Danne*
Föreningsmedlem
Efternamn: Larsson
Förnamn: Daniel
Kontakt:

Inlägg av *Danne* » tor apr 05, 2012 9:35

Jag blir så förbannad på alla som bara skriver TFTC eller HITTAD är det svårt att skriva en längre logg??
Bild

Bild
Skriv svar