Halland
-
- Geocachare
- Efternamn:Mats
- Förnamn:Almgren
Kul med ett lokalt forum. Jag bor i Haverdal men kommer ursprungligen från Nordens huvudstad Kalmar.

- team@
- Geocachare
- Efternamn:Hulterstrom
- Förnamn:Anders
Re: Halland
Det händer inte mycket här i Hallands forumet...
För att få något att skriva om så är en av min burkar hotade av en hamnbyggnation. Det kan man gnälla lite över.
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... a39d9fc866
Mer info om eländet hittat man här.
http://www.buasframtid.se/2011/10/07/m% ... B6-4669053
För att få något att skriva om så är en av min burkar hotade av en hamnbyggnation. Det kan man gnälla lite över.
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... a39d9fc866
Mer info om eländet hittat man här.
http://www.buasframtid.se/2011/10/07/m% ... B6-4669053

Tja, då kan väl jag outa att jag håller på att lägga ut min första "riktiga" cache också
Har ju en adopterad och en jag är medägare på men detta blir liksom den som jag har gjort själv från början
Har filat på cache-texten idag och hoppas kunna locka många att besöka detta lilla smultronställe
Kanske blir en liten serie av detta för det finns fler platser av samma sort
Ska dit i morgon och visa Herrn i familjen för att lura ut hur vi ska tillverka nåt bra kamoflage
Så kan jag förhoppningsvis bjuda nån på en fin ny cache med ett litet FTF-pris i 

Har filat på cache-texten idag och hoppas kunna locka många att besöka detta lilla smultronställe

Ska dit i morgon och visa Herrn i familjen för att lura ut hur vi ska tillverka nåt bra kamoflage

/Familjen Einarsson består av Herr, Fru, storebror och lillebror

- *Danne*
- Föreningsmedlem
- Efternamn:Larsson
- Förnamn:Daniel
- Kontakt:
Det gillar vi.Einarsson skrev:Tja, då kan väl jag outa att jag håller på att lägga ut min första "riktiga" cache ocksåHar ju en adopterad och en jag är medägare på men detta blir liksom den som jag har gjort själv från början
![]()
Har filat på cache-texten idag och hoppas kunna locka många att besöka detta lilla smultronställeKanske blir en liten serie av detta för det finns fler platser av samma sort
![]()
Ska dit i morgon och visa Herrn i familjen för att lura ut hur vi ska tillverka nåt bra kamoflageSå kan jag förhoppningsvis bjuda nån på en fin ny cache med ett litet FTF-pris i

Maken lurade ut hur vi kan gömma den bra så den inte blir förstörd i vinterdanne100 skrev:Det gillar vi.Einarsson skrev:Tja, då kan väl jag outa att jag håller på att lägga ut min första "riktiga" cache ocksåHar ju en adopterad och en jag är medägare på men detta blir liksom den som jag har gjort själv från början
![]()
Har filat på cache-texten idag och hoppas kunna locka många att besöka detta lilla smultronställeKanske blir en liten serie av detta för det finns fler platser av samma sort
![]()
Ska dit i morgon och visa Herrn i familjen för att lura ut hur vi ska tillverka nåt bra kamoflageSå kan jag förhoppningsvis bjuda nån på en fin ny cache med ett litet FTF-pris i

Kan nån här förresten hjälpa mig med hur jag gör om jag vill droppa TB-n i en opublicerad cache? Blir ju knas att lägga ut den och TB-n inte är droppad, eller hur?

-
- Föreningsmedlem
- Efternamn:Dahlgren
- Förnamn:Bert
Du kan droppa din TB som vanligt i er opublicerad cache.
Cachen hittar du under din profil leta efter: Your Unpublished Disabled Caches
Under det ligger cachen
Cachen hittar du under din profil leta efter: Your Unpublished Disabled Caches
Under det ligger cachen
-
- Geocachare
- Efternamn:Signal
- Förnamn:Patrik
- Kontakt:
Stort GRATTIS Danne, riktigt kul.danne100 skrev:Då har man passerat 7000 loggade gömmor då.
målet klart för 2011.

-
- Geocachare
- Efternamn:Fredriksson
- Förnamn:Clas
danne100 skrev:Då har man passerat 7000 loggade gömmor då.
målet klart för 2011.
Grattis danne!
Vad skall du göra nu då?

- Urzuz
- Geocachare
- Efternamn:Kirkhoff
- Förnamn:Björn
Grattis, bra jobbat. Nästa blir 8000clasf skrev:danne100 skrev:Då har man passerat 7000 loggade gömmor då.
målet klart för 2011.
Grattis danne!
Vad skall du göra nu då?

- *Danne*
- Föreningsmedlem
- Kontakt:
Ska det bli en FTF om dagen till året är slut nu då hmm nä det blir tufft.clasf skrev:danne100 skrev:Då har man passerat 7000 loggade gömmor då.
målet klart för 2011.
Grattis danne!
Vad skall du göra nu då?
Ja nu får det väl bli att ta det lugnt istället.
Tack för Gratulationen.

Grattis!danne100 skrev:Ska det bli en FTF om dagen till året är slut nu då hmm nä det blir tufft.clasf skrev:danne100 skrev:Då har man passerat 7000 loggade gömmor då.
målet klart för 2011.
Grattis danne!
Vad skall du göra nu då?
Ja nu får det väl bli att ta det lugnt istället.
Tack för Gratulationen.
Du får köra på kvalitet nu när du är "klar" med kvantitet

-
- Ny i forumet
- Efternamn:Axelsson
- Förnamn:Sofia
Finns det någon som kan tänka sig att cacha med mig? Är ny i både Falkenberg och på Geocaching.. Gärna någon som har ungefär samma ålder som mig. Jag är 19 

Senast redigerad av 1 sofiaaxelsson, redigerad totalt 0 gånger.
Vi familjecachar nästan alltid så vi är nog inte så roliga att följa medsofiaaxelsson skrev:Finns det någon som kan tänka sig att cacha med mig? Är ny i både Falkenberg och på Geocaching.. Gärna någon som har ungefär samma ålder som mig. Jag är 19

- *Danne*
- Föreningsmedlem
- Kontakt:
Finns alltid någon i din närhet som vill följa med ut.sofiaaxelsson skrev:Finns det någon som kan tänka sig att cacha med mig? Är ny i både Falkenberg och på Geocaching.. Gärna någon som har ungefär samma ålder som mig. Jag är 19